מפקד המחוז: "חסימת הדרך לנתב"ג – פוטנציאל לאסון"

בנצי לייזרוביץ No Comments on מפקד המחוז: "חסימת הדרך לנתב"ג – פוטנציאל לאסון"

ברקע המחאה המתוכננת מחר, מפקד מחוז המרכז המשטרה מפציר במפגינים שלא לחסום את צירי התנועה המובילים לנתב״ג: "עלול להסתיים באסון"

נתב"ג צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפקד מחוז מרכז במשטרת ישראל ניצב אבי ביטון מתריע בפנייה לציבור המשתתפים במחאה שתתקיים מחר (חמישי) שלא לחסום את צירי התנועה המובילים לנתב״ג ולא לשבש את תנועת כלי הרכב בתוך נתב״ג מחשש כי כוחות הבטחון לא יוכלו לטפל באירוע חירום בשטח השדה במקרה הצורך.

בן גביר: "כן למחאה, לא לחסימת כבישים"

מפקד המחוז ניצב אבי ביטון ציין הערב כי חסימת ציר תנועה בכניסות לנתב״ג או בתוך שטח השדה עלולה לעכב את הגעת כוחות ההצלה בעת אירוע חירום בהם כוחות מד״א כיבוי אש ומשטרה.

ניצב ביטון: "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה אבן יסוד במדינה דמוקרטית ולכן אנו מאפשרים לכל אזרח לממש את זכותו הבסיסית ולהפגין אך יחד עם זאת צריך לזכור כי יש משמעות מיוחדת לחסימת נתב״ג בכניסות לשדה ובתוך השדה. יש לזכור כי מחר צפויים לעבור בנתב״ג עשרות אלפי טסים ונוחתים ומאות מטוסים שיינחתו וימריאו לכן אנו חייבים את הצירים לנתב״ג ובין הטרמינלים פנויים לטובת כוחות הבטחון וההצלה. אני פונה לציבור ומבקש לחדד כי חסימת ציר תנועה בסביבת נתב״ג ובתוכו עלולה להסתיים באסון בזמן של אירוע חירום. אני חוזר שוב ומבקש מהציבור שלא לחסום נתיבי תנועה ולא לעכב את התנועה במכוון".



0 תגובות